Bruten tävling i Enköping! På ss7 gled jag...

Bruten tävling i Enköping! På ss7 gled jag omkull tidigt och klämde mitt knä mellan hojjen och div stenar o skit. Det var samma knä som jag strulat med under våren.. Det är ingen ny skada eller något som blivit värre men när jag slår i knät hårt gör det jävligt ont nån dag. Tyvärr var jag inte kapabel att slita mig igenom tävling med detta så jag fick lämna in... Jag blir fruktansvärt frustrerad när man jobbar hårt och det bara jävlas.. Stort tack till min tränare Anders som ser till att man fokuserar på rätt saker när sånt här händer och inte bryter ihop! Bara att slita vidare och se fram emot vind i seglen. See ya / Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0