Hejhej. Det går tungt nu! I onsdags förra ...

Hejhej. Det går tungt nu! I onsdags förra veckan var jag till Sophiahemmet i Stockholm för att magnetröntga mitt knä. Otroligt vad fort det går när man kommer till privatsjukhus, läkarbesök på morgon och röntgen efter lunch. Nu blev ju inte svaret på röntgen vad jag hade hoppats på tyvärr. Jag har tydligen tränat och tävlat i 3 månader med en sprucken knäskål!! Det är för mig helt otroligt, jag spräckte mitt andra knä 2008 och då kunde jag verkligen inte göra några fysiska aktiviteter. Så nu ska nån expert kolla på röntgenbilderna och avgöra om det blir operation eller om det ser bra ut så det bara går att fixera knät så det kan läka ihop. Om om inte fanns så hade akutläkarna röntgat mig i mars när dom sydde ihop mig och sett detta, men så är inte fallet och jag har kastat bort 3 månader.. Det känns jävligt tungt nu men först o främst är det bara o vänta på vilket ingrepp som krävs och agera utefter det. Hörs vidare / Emil


Kommentarer
Postat av: KTM 2502takt

Fyfan! Vet hur d är med knän:(. Krya på dig!

2012-06-29 @ 20:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0