Tja. Igår blev det ett riktigt kul träning...

Tja. Igår blev det ett riktigt kul träningspass när Östra ställde in. Men idag bjöd Göta på ett kanonrace när vi körde KM. Jag startade i tredje startled. Körningen funkade bra direkt och jag kom snart nog ifatt grabbarna framför. Sen hade jag och kompisen Fritz Andersson en kul fajt en bra stund. Jag lyckades rycka lite till slut och drygade ut något mot slutet. Det var riktigt kul idag och allt rullade på bortsett från en trasig kedjestyrare. Jag blev lite nervös när jag tappade kedjan och fick se att styrarn var paj ca 3 varv innan mål. Men jag fick åka runt lite spår och inte ta nå risker sista varven. Jag slutade 3a efter gästföraren Martin Larsson & Jonas Karlsson idag, 2a i Km:et alltså. Hörs! / Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0