Östra Open Premiär

Tjena! Idag kördes första deltävlingen i Östra Open, på Rörken i Uppsala.
Tävlingen blev uppskjuten en dag pga omdragningar och mer tjäle krävdes för att genomföra.
Jag blev väldigt positivt överraskad, då arrangörerna fått till en kanon slinga trots förhållanderna som varit!
Jag var lite trögstartad men fick till det bättre mot slutet. Det kändes kanon på vissa partier av banan men strulade på lite andra, men i det stora hela är jag nöjd trots att jag känner att det finns lite mer att ge från start.
Jag tror det släpper mer & mer nu när tävlingarna börjar komma igång och schemat blir fullbokat!
Jag slutade 9:a idag.

Hörs i veckan! / EC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0