Missflyt i helgen! Hejhej. Östra igår i ...

Missflyt i helgen! Hejhej. Östra igår i Enköping blev inte så lyckat som jag hade tänkt mig. Banan va kanon, vi skulle köra 6 varv men det ändrades till 5 pga kylan. Rullade på skapligt på första varvet men slog i backen en gång o översträckte knä litegrann, men ingen fara då. Sen hade jag ett skönt go i körningen på andra varvet när det small till och kedjan trasslade till sig runt framdrevet.. Hade slagit bort kedjestyraren... Det tog ca 40 min att hämta verktyg o få dit en ny styrare. Jag körde två varv till för att få åka lite trots allt. Blev väl sist tror jag... Och idag va det ju tänkt att jag skulle köra snöserien i Arboga. Men... Knä jag slog i igår är lite svullet o jag linkar fram som en ålderman, så det blir te att rehabilitera sig idag.. Surt! Hörs vidare / Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0