Hej hej. Det skulle vart Östra Open i Botk...

Hej hej. Det skulle vart Östra Open i Botkyrka igår men vädret ville annat så det blev inställt, så lördagen spenderades i Enköping. Vi va ett gäng som jaga varandra i korta intervaller hela dagen. Det va väldigt givande, kanon dag! Idag styrde jag mot Laxå o snöserien. Varvlopp 1,5 h skulle det va.. Men det va några som körde fel och virra runt på banan så arrangörerna var tvungna att bryta o starta om efter typ 30 min. Så 1h blev nya given.. Jag kom igång bra och hade fint flyt i körningen hela tiden, fick lite problem med varvningar varv 3 & 4 men sånt får man ta... Det känns bra just nu o körningen går åt rätt håll! Jag slutade 4a idag med endast dryga minuten till segraren. See ya / Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0