Hej då var årets första utomhusbad gjort.....

Hej då var årets första utomhusbad gjort.. Haha, Östra by night i Botkyrka blev en blöt historia efter mildväder och konstant regn under tävlingen. Banan höll riktigt bra ändå och den avkortade slingan var varierad och kul! Körningen funkade skapligt men jag tyckte inte riktigt jag kunde ligga på det där sista, det var jättesvårt att se i skogen i mörker och regn men det rullade på... Inga problem annars direkt, fastnade bakom en förare i en backe sista varvet tyvärr annars hade det blivit spännande mellan Fritz o mig om andraplatsen.. Jag slutade 3:a. Blev en riktig genomkörare då jag tränade hela dagen med min tränare Anders innan kvällstävlingen. Tyvärr ser det mörkt ut för Östra på lördag då det ska vara fortsatt milt. Får se vart man beger sig. Hörs närmare... Hoj / Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0