Uppkörning modell large i Skövde! 12 timma...

Uppkörning modell large i Skövde! 12 timmars blev väl minst sagt lite stökig för Göta MS. Anton, våran junis tog starten och va bra med men fick sig en tryckare av en viss 7 faldig världsmästare och stöp i backen. Men grabbarna som körde mest mörker nötte på, tyvärr tvingades Anton bryta ett varv med maskinhavveri. Så det knackade på min buss lite tidigare än planerat., typ 02,00. Mörkerkörningen va lite stel för mig. Senare visade det sig att Jönssons sargade handled inte höll så han körde bara 2 varv. Så Patrik Ståhl och jag hade ett gäng timmar framför oss, dock så fick Anton liv i maskin och körde några varv i mellanåt. Laget va nere och harvade runt 25 plats under natten med alla problem, men vi raggardrog så mö vi förmådde och seglade upp till 4:a när "the fat lady sings". Det kallar jag uppkörning! Jag är nöjd med min körning i dagsljus, ett stort steg framåt efter skadan, skönt! Nu väntar Sandracet i Finspång på tisdag med Ståhl! Kul,roligt! Hörs då, tjo / Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0