Det vankas SM Final

Hallå!
Då var det dags för finalen på årets SM serie imorgon, i Mullhyttan och Fjugesta som arrangör.
Jag for dit idag och kollade igenom alla prov vi ska köra.
SS1 är ett fint gräsprov ganska kort. SS2 ett snabbt enduroprov som avslutas med en rejäl backe där det nog kommer hända saker när banan blir uppkörd. SS3 är ett extremprov med ganska mycket stök faktiskt, blöthål, stenrösen, traktordäck o stockar mm. Och SS4 är ett enduroprov med mycket sten. Dom här ska vi köra 4 gånger vardera, blir nog en tuff tävling. Tyvärr har jag ju ingen totalplacering att köra om direkt pga av min skada i våras och en bruten tävling men jag ska gasa så mycket jag kan och ha en kul dag imorn!
Diddedutten och invalida Max står för markservicen imorn...

Följ tävlingen med liveresultat på www.endurosm.se

Hörs vidare efter målgång! EC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0