Det blev en lång dag på stubben... Långt ö...

Det blev en lång dag på stubben... Långt över 100 startande idag så det blev ett gäng heat. Banan var kanon även iår. Jag vann mina två kvalheat komfortabelt efter två klockrena starter.. I finalen missade jag tyvärr starten o va iväg som 5a. Jobbade mig uppåt o va tvåa redan efter några svängar men sen blev det jobba av... Jag körde in luckan som 1an fått men gjorde lite misstag o blev lite stum när jag försökte komma om. Ante som vann åkte fortare på vissa partier och jag på andra så jag lyckades inte komma förbi honom. Är nöjd med körningen innan finalen, sen tappa jag fokus på mina fina spår. Men men 2a av ca 80 i klassen dock. Nya biken va grym idag med nypreppad fjädring. I veckan blir det träning och träning för att avsluta med Sm deltävling 5 i Enköping på söndag... See ya / EC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0