Kanondag på Kinnekulle! Tjena idag har jag...

Kanondag på Kinnekulle! Tjena idag har jag haft precis så roligt som jag hade hoppats på! I kvalet startade vi 4 & 4 på asfalt. Körningen gick bra men var lite stel. Jag slutade dock 2a i klassen men tyvärr skadade Fredrik Kvarnström sig & Toresson tappade sadeln på sista varvet så jag smög förbi dom. Vi körde 4 varv och jag höll på strax under en timme. I finalen är det masstart och 3 varv som gäller. Jag va riktigt taggad en känsla sa mig att jag skulle ta starten.. Klockrent och 450 drog som fan! Holeshot! Allt flöt på och jag ledde i ca halva första varvet innan Toresson passerade. Allt gick kanon och jag är nöjd med körningen. Mina tider och känslan var bättre än i kvalet. Jag slutade 2a i klassen och 4a totalt. Bara att nöta på i veckan och till helgen ska jag till Hedemora o köra en 6 timmars tävling... See ya! / EC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0