ISDE Finland 2011

Hoj!

Mycket slit för ingenting... jaja det är lite bittert och tjurigt nu men så är det ibland. Efter en hyffsad start i början av veckan så började det gå emot oss mot slutet tyvärr.

Det började med att Stoffe tvingades åka utan bakbroms mer än en hel tävlingsdag. Sen tvingades Patrik bryta dag 5 efter att kämpat hårt med att laga en trasig kedja ute på ett specialprov, när det var klart sprack insugsgummit för homom så hojjen rusade.

Och samma öde möttes jag av när min bike stannade på en transport med bränslestopp... Det var så att när jag skulle hämta hojjen på morgonen hade den stått och flödat så tanken var tom.. Servicarna är ju inte tillräckligt långa för några större ingrepp så jag gjorde vad som hanns på varje service, men det räckte inte ända fram så att säga.

Mer info om tävlingsdagarna hittar ni på våran blogg http://www.isdegota2011.blogspot.com/ som Lena Annergård skött med bravur trots uppkopplingsproblem!

Stort tack till samtliga inblandade som gör ett sånt är äventyr genomförbart! Vårat lag riktar en extra bunt rosor till Lena som från första dag varit väldigt drivande och sett till att vi kunnat göra detta!

Nu till helgen bär det av till Njurunda för en dubbel SM tävling.

Hörs Närmare! EC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0