Tråkiga nyheter!... Igår va jag o tränade ...

Tråkiga nyheter!... Igår va jag o tränade i Enköping med min tränare. Det flöt på bra igår, enda fram tills det va dags att avsluta. Sista varvet av en lite längre intervall sladdade jag omkull och slog knäet i backen, inga konstigheter om inte knäskyddet hade spruckit och skurit upp ett djupt jack i framsidan på knäet. Efter 5h väntan på akuten så lagade tillslut dom ihop mig. Efter en snygg körning med ett ben va jag hemma efter midnatt. Tjurigt är det nu men man får försöka intala sig att det kunde vara värre oxå. Stort tack till Anders som inte bara gör allt för att hjälpa mig på hojjen utan även alltid ställer upp när nåt sånt här händer!!! Nu ska det bara läka fort som fan så ja kan dra benet över limpan snart igen! Hoj / Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0