6a idag! Det blev snöspårsåka idag oxå i Ö...

6a idag! Det blev snöspårsåka idag oxå i Östhammar. Jag trodde det skulle bli blött efter mildväder men banan var rolig o höll bra. Tyckte det rullade på bra från start idag men det visade sig gå fortare med tiden i alla fall B-). Idag testade jag att rulla ut bakom en av dom snabbaste grabbarna ett par varv, det gick bra och fort. Hängde med riktigt bra större delen av banan, det blev några misstag när man inte riktigt hann med men så är det när man testar gränser och jag struntade i det och är nöjd att få känna på farten i topp. Jag slutade 6a idag, ett steg framåt så nu sporras man att fortsätta jobba hårt!! På Ons ser det ut som jag far te Botkyrka o kör Östra by night. See ya / Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0