Strul med uppdateringarna... Hejhej. Jag g...

Strul med uppdateringarna... Hejhej. Jag gjorde flera inlägg under gårdagen men det fungerade inte. Jaja nu till tävlingen. Jag började i lagom tempo för att komma igång och inte spänna mig som jag brukar ha problem med. Det visade sig att det skulle bli en tuff dag redan efter första varvet. Dessvärre tog det roliga slut alldeles för tidigt, jag slog i backen rejält på prov 6. Plastbitarna och glasögon flög och jag blev omtumlad. Försökte dra vidare men kom inte långt innan jag mådde dåligt och spydde. Gjorde ett försök att köra vidare på transporten efter provet men det funkade inge vidare. Lättare hjärnskakning sägs det.. Den här Sm-säsongen har inte gått min väg överhuvudtaget, otroligt med strul. Men det kommer nya och det är bara att jobba hårt o komma igen. På lördag ska Ståhl och jag köra älgjakten i Hallsberg och jag kanske dyker upp i Eksjö på Ränneslätt oxå på Söndag... See ya / EC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0