Tjena. I fredags drog jag till Enköping fö...

Tjena. I fredags drog jag till Enköping för en träningsdag med min tränare, det blev en hård dag med mycket fys och hojjåkning. Det blev övernattning där för att dra direkt till Hedemora och 6timmars igår. 6h på en kul och varierad bana. Vi var tre i laget, jag, Thomas Jansson & Mats Nilsson från Woxnadalen. Jag blev startman, kom iväg bra och fick det att rulla skapligt. Vi hade olika tempo men hade riktigt kul under dagen. Jag tror jag fick ihop 11 varv och åkte mest av oss, jag är nöjd med min körning och var snabbast av oss men Totte blev varmare i endurokläderna mot slutet o åkte bra då dom e såna där "crossfjollor" ;-) Bra tävling med mycket körning! Nästa helg tror jag att det blir minikåsan i Nyköping. Hörs närmare.. Tack o hej / EC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0